mandag 22. februar 2010

God Natt :)

Da skal jeg krype til køys. Har sittet med strikkingen i hele kveld, så det ble dårlig med ryddingen på soverommet. Får ta det i morgen når Vilde er i bhg :) Jeg har en dårlig uvane med at jeg sitter oppe til langt på natt !! Er utrolig trøtt om morgenen, men jeg lærer aldri !!



Dette bilde tok Ola av meg og Vilde for ca 1år siden. Savner den tiden når vi kunne ligge og kose oss sammen :) Nå er hun ikke i ro i 1 sekund. Jeg er foresten utrolig " nydelig " når jeg ligger og sover. Haha!!

Natta !!!!!!!!!!



-N-

1 kommentar:

  1. Hei:)

    For et kjempekoselig bilde, er så herlig å ligge tett inntil den lille og bare kose! Best i verden! Synd at de ikke har så god tid til dette etterhvert som de blir større :)

    Ha en fin dag!!

    Tora

    SvarSlett