mandag 22. februar 2010

Brrr...

Guud så kaldt det har vært idag!!! Når jeg kjørte Vilde i barnehagen var det -20,5..grusomt. Vilde hadde flere lag med klær på, så hun frøs ikke. Det var verre med meg..hehe ;) Jeg skulle ha hatt meg en ulldress som Vilde har, det hadde vært supert. Når Vilde var levert, dro jeg hjem og spiste frukost. To brødskiver med gulost og paprika..nam ! Har egentlig ikke gjort så mye fornuftig idag.
Det jeg har gjort er :
* ryddet kjøkkenet
* vært på middag hos mamma
* strikket
* latet meg

Nå har jeg tittet Hotel Cæsar...det er noe jeg må ha med meg hver kveld. Lurer på om jeg skal rydde soverommet vårt nå, eller om jeg skal vente til i morgen?!

- N -

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg har lagt meg til på nytt ;-)

    Min header har jeg laget i ett program som heter picasa. Kjenner du til det? Men jeg tror ikke at det er det programmet som gjør det stort, jeg tror det er fordi jeg har gjort så det kommer store bilder på bloggen min. Da blir også headeren stor. Dette hjalp jorid med "noe på hjertet" meg med. Jeg tror du finner en "bruksanvisning" på bloggen hennes.

    Ha en fin kveld! Her i hus er vi spente på OL kvelden..

    SvarSlett
  2. Jorid kjenner jeg, så jeg kan spørre henne :)
    Ha en fin kveld du også!!!

    SvarSlett