tirsdag 23. februar 2010

Dårlig start på dagen

Det er fortsatt veldig kaldt her i Levanger. Gradestokken var ned på -23 i morges! Jeg og Vilde sto opp kl 8 idag:) Da var tuppa opplagt til en ny dag! Vi gikk på badet og stellet oss, og det er bestandig veldig kjedeli i følge Vilde. Hun HATER og ha på klær og vaske kroppen!! Når vi var ferdig med morgenstellet spiste Vilde frukost. Da ble det grøt og melk. Hun vil helst spise selv, så det blir bestandig mye søl når hun spiser. Hun mater både bordet og gulvet!! Det ser ikke ut etter henne når hun er ferdig:) Vi lekte litt på golvet før vi skulle kjøre i barnehagen idag. Det er bestandig stas!! Jeg kledde på henne flere lag med klær etter som det er så kaldt ute. Det tar jo også sin tid når hun ikke har ro til å sitte i ro i 1 sek. Når alle klærne var på plass var vi redan til å kjøre til barnehagen. Trodde jeg i værtfall....helt til det viste seg av bilen ikke ville starte pga kulden!! Er det virkelig mulig !?!?!?!?! Da var det bare og gå inn igjen, ta av alle klærne og vente på at Ola skulle komme med en annen bil. Han var på tur hjem fra Namsos, så det ble litt venting på oss. Vilde kom seg i barnehagen til kl 10.

Nå sitter jeg og venter på Vero som kommer fra Steinkjer. Vi skal på nr 39 om spise lunch :) Blir koselig!!

Håper dere har hatt en bedre start på dagen enn det jeg har hatt :D

-N-

1 kommentar:

  1. trivelig start på dan ja... ;) ha en fin kveld :) ååå korr kalt d e...

    SvarSlett