torsdag 6. mai 2010

Knekkebrød :D



I dag har jeg laget knekkebrød ! De står i ovnen, og jeg er utrolig spent på resultatet. Oppskriften har jeg fått av en kollega. Det var kjempe enkelt!!!

Nå skal jeg snart se Cæsar på tv2 :) Kjæresten har kommet hjem fra jobb idag, så det blir sikkert en film og en armkrok i kveld! Jeg er så utroli glad i kjæresten min..jeg føler meg utrolig heldig som har han!! Han er kjempe flink med Vilde, hjelper til hjemme, er god, trofast og utrolig SNILL! Du er best Ola Morten <3
Hva er det du setter mest pris på hos din kjære? ;)
-N-


1 kommentar:

  1. Hørtes utrolig koselig ut =)
    Æ å føle mæ heldig som har Martin. Han e så utrolig snill og god. Kan snakk me han om alt, stol på han og vit at uansett ka som skjer så e han der for mæ =)
    Virkelig god å ha <3

    SvarSlett