mandag 3. mai 2010

Kaldt !


Jeg drømmer om sommer og sol!!!! I morges måtte jeg skrape is av bilen før jeg skulle kjøre Vilde i barnehagen. Det er ingenting som tyder på at vi er i Mai mnd her i Trøndelag. Våren er en kjempe fin tid..lurer nesten på om det er min favoritt årstid. Det er i værtfall ingenting som tyder på at det er vår.. -2 grader, snø, regn og sur vind!!
Bildet er av meg og Ola i Portugal, Albufeira! Vi dro dit på kjærestetur når jeg var 4 mnd på vei med Vilde. Savner strendene, naturen og maten de har der nede:) Jeg reiser gjerne tilbake dit!
Vi..eller Jeg, planlegger en ny sydentur til sommeren. Det hadde vært så koselig og dra på ferie sammen med prinsessa vår. Da kan vi bade, spise is, lage sandslott og nyyte solen og hverandre! Kroppen min har behov for litt sol nå... Er det noen av dere som har noen tips med tanke på og ta med et barn på 1 1/2 år til syden? Er det slitsomt? Blir det for varmt?!
Ha en fin dag alle sammen!!!
-N-

2 kommentarer:

  1. D går heilt sikkert bra, men æ villa kanskje ha venta te høstn da d itj e så varmt.. Kjæm jo ann på korr dåkk tænke å da.. Tru itj æ hadd tatt me litja te Gran Canaria i juli f.eks.. Da koke d jo.
    Ha ein fin dag <3 Gi Vilde ein suss fra litjgumor :)

    SvarSlett
  2. Familien min dro te Mallorca i høstferien 1999. Da va minste søstra mi rundt 1 år gammel. Hu storkosa sæ i vannet, og sov godt i vogna si i skyggen midt på dagen. Va itj nå problem å ha me hu nei =)

    SvarSlett