søndag 14. mars 2010

Ting du kanskje IKKE vet om meg!!

Da har jeg fått en utfordring av Nostalgi fra fjell og fjære! Jeg elsker utfordringer, så den her tar jeg på strak arm !!! Jeg skal skrive 10 ting som dere andre kanskje ikke vet om meg.

1. Jeg har en tatooering på venstre ankel...
2. Jeg HATER og rydde
3. Jeg liker meg ikke på kjøkkenet.
4. Jeg liker og sove, sove og sove!! :)
5. Jeg har spilt fotball i 11år
6. Jeg kom nr 7 i NM i folkeswing
7. Jeg har 2 søsken. Stian på 30 og Ann Iren på 29
8. Jeg føler at jeg er altfor lite sammen med vennene mine :(
9. Jeg mestrer IKKE og ha ski på beina!!!
10. Jeg hadde en veldig hurtig fødsel med Vilde....Begynte med skikkelige rier kl 18:00 og Vilde var ute 19:39.

Jeg takker for utfordringen, og sender den videre til Marlen, Camilla, Jorid og Stine Mari!!!

1 kommentar: